Интересен факт е, че 80% от бизнесите в световен мащаб използват платена реклама в Google. Google Ads е платформа с широки възможности, която ни позволява да достигнем до най-много потенциални клиенти. Ето затова е от голямо значение да знаем как се прави реклама в Гугъл.

В тази статия “Grow Easy” ще разкаже как се рекламира успешно в Google в 6 лесни стъпки.

как се прави реклама в Гугъл

Как се прави реклама в Гугъл?

Когато искаме да достигнем до потенциални клиенти, Google ни предоставя възможност за платена реклама чрез платформата на Google Ads

Какво представлява Google Ads:

Google Ads e платформа за платена реклама, която работи на база на цена на клик (Pay per click). Тя ни позволява да достигаме до голям обем от потенциални потребители, които биха взаимодействали с нашия бизнес.

Платена реклама:

Това са платени реклами, които се визуализират в горната и долната част на търсачката в Google.

Обикновено рекламите се показват над органичните резултати от търсенето, което ги прави по-забележими и увеличава шанса потребител да кликне на тях.

Как се прави реклама в Гугъл в 6 лесни стъпки:

  1. Таргетиране и избор на ключови думи Таргетирането е ключов елемент на всяка рекламна кампания. Изборът на правилните ключови думи е от съществено значение за достигане до правилната аудитория. Инструментът за планиране на ключови думи на Google може да ви помогне да откриете подходящи ключови думи и фрази.

1. Определяне на цели

как се прави реклама в Гугъл

Едно от най-задължителните неща е да знаем какво искаме да постигнем. Преди да започнем да настройваме нашата кампания, трябва да определим нашите цели. Поставяйки ясни рамки за целта, която желаем да постигнем, ще ни даде възможност да постигнем по-добри резултати.

2. Ключов Анализ

как се прави реклама в Google

Ако искаме да разберем как се прави успешна реклама в Гугъл, то трябва да започнем с ключов анализ.

За да открием подходящи теми, трябва да направим задълбочен анализ, чрез който ще разберем, кои са най-подходящите за нашия продукт/услуга ключови думи. Това ще ни помогне да създадем релевантни реклами, които ще достигнат до точната аудитория.

3. Определяне на бюджет

При създаването на рекламна кампания Google ще предложи няколко опции за бюджет с приблизителни стойности за броя кликвания върху рекламата, които могат да бъдат постигнати. Можете да изберете една от предложите опции или да заложите свой собствен бюджет. Трябва да имаме предвид, че дневните разходи може да варират. Възможно е в един ден да похарчим повече от средната си дневна стойност, а в друг по-малко. Въпреки това Google няма да надхвърли заложения максимален разход за месеца.

4. Оптимизиране на целева страница

Половината от една успешна рекламна кампания е да се използват правилните настройки и рекламни текстове, които да поддтикнат желаната аудитория да клинкне върху рекламата. Другата половина е това, което се случва, след като потребител кликне на рекламата. Ако искаме да задържим даден потребител на целевата страница, то тя трябва да отговаря на обещаното в рекламата.

От изключителна важност е целевата страница и рекламата да съвпадат, за да сме сигурни, че насочваме правилната аудитория към най-подходящото за нея съдържание.

5. Подобряване на Quality Score

Quality Soce заема важна роля при определянето на мястото на рекламата в резултатите от търсенето.

Google Има за цел да показва най-подходящото и релевантно съдържание, което да отговаря на търсенето на даден потребител. Това ни връща към първата стъпка и правилният подбор на ключови думи. Ако сме избрали точните ключови думи с точните послания и сме предложили на потребителя точно това което той търси, то ние разполагаме с най-голям шанс той да взаимодейства с нашия бизнес.

6. Стартиране и измерване на постигнатите резултати

След като подберем правилните ключови думи, изберем своя бюджет и оптимизираме целевата си страница, сме готови да стартираме нашата кампания в Google.

Ако искаме да бъдем сигурни, че рекламната ни кампания постига добри резултати, то ние трябва да знаем как да анализираме получените данни. Google Ads предоставя табло с ценна информация аа това как се представя рекламата. Там можем да разгледаме метрики, като кликвания, колко пъти се е показала кампанията и постигането на заложените от нас цели/реализации.

Това е отличен метод, с който можем да видим къде кампанията се представя добре и къде не успява.

Започни да рекламираш бизнеса си още днес!

Google е една отлична възможност бизнеса ти да достигне до нови потребители. Ако искаш да научиш повече за това как се прави реклама в Гугъл, свържи се с “Grow Easy” и нашият компетентен екип ще отговори на всички твои въпроси.