Платформата Google Ads е един от най-мощните инструменти на световната търсачка за реклама и позицонирането максимално високо в първите резултати. За да скалираш бизнеса си и да постигаш желаните резултати, в един момент ще се наложи да се довериш на платена реклама в Гугъл. Ние от “Grow Easy” сме агенция, която тясно специализира в Google Marketing и знаем тънкостите, с които да помогнем на твоя бизнес да постигне нужните резултати.

Защо се нарича платена реклама в Гугъл?

Този вид реклама, известна още като PPC (pay-per-click), се различава много от цялостната дума “реклама”, позната на широката аудитория от преди 10-ина години. Тогава думата “реклама” значеше специално пригодено видео по телевизията, или озвучаване по радиото. В днешно време все по-често думата “реклама” се асоциира с Google и интернет като цяло. Най-големият плюс на платформата Google Ads е, че се плаща не за позиционирането на рекламата, а само, когато потребител достъпи до сайта през нея.

платена реклама в google

А какво е GoogleAds и как работи? Платформата за реклама е стартирана още през далечната 2000 година, като към днешна дата са направени огромен брой промени, за да може бизнесите, които я използват, да имат полза при употребата ѝ. Идеята на платената реклама в интернет е чрез ключови думи, колажи и видеа да убедиш потребителя, че това, което предлагаш, е най-доброто на пазара.

Тъй като не можем да засегнем абсолютно всички теми в един материал, в тази статия ще дадем някои ценни съвети за това от какво имаш нужда, за да бъде максимално ефективна твоята платена реклама в Гугъл.

Персонализиран и обширен ключов анализ за бизнеса

Това да подбереш правилните ключови думи, с които да рекламираш бизнеса в търсачката на Google е нещо, което трябва да бъде извършено прецизно. Именно поради тази причина ние от “Grow Easy” минаваме отвъд това просто да изберем ключови думи. Ние правим обширна семантика, с която обхващаме цялостно пазара и намираме дори наглед неоткриваеми думи, с които можем да гарантираме максимално високи резултати. Да разбираш начина, по който потребител би търсил в Google, е в основата на това да създадеш най-добрата платена реклама в Гугъл и да постигнеш желаните резултати.

платена реклама в google

Да вземем пример с онлайн магазин, който продава дрехи. Обикновено рекламите биха били изградени около ключови думи от рода на “якета”, “блузи” и подобни. По-добрата стратегия в този случай е да изберем специфични термини като “якета за деца” или “мъжки блузи”. По този начин много по-лесно ще таргетираме правилно нашите потребители и ще знаем те какво точно искат да намерят в пренаситения от онлайн магазини интернет.

Таргетирайки правилно своята аудитория, ти можеш много по-коректно да зададеш настройките на платформата, да подбереш правилните заглавия и описания и много други. В крайна сметка предоставеният бюджет за платена реклама в Гугъл трябва да бъде изхарчен максимално добре, за да достигнем заложената цел.

Важни ли са заглавията, когато правим платена реклама в Гугъл?

Правилното структуриране на заглавията и описанията на твоята реклама е ключово за това дали потребителят ще достъпи до сайта ти. Чрез т. нар. copy-та предоставяш най-важното за твоя продукт/услуга, уникалните му ползи и какво ще даде повече от конкурентния продукт/услуга. Използвайки “силни” думи и словосъчетания, ти можеш да спечелиш потребителя, да го убедиш, че твоят магазин е правилният, от който да закупи това, което му е нужно.

Лендинг страницата и нейната сил при платена реклама в Гугъл

След като сме избрали правилните ключови думи и сме написали най-добрите заглавия и описания, ние от “Grow Easy” се убеждаваме, че страницата, на която ще пратим нашите потребители, ще бъде достатъчно ефективна. Основната цел, която има платформата Google Ads, е да спечели потребителя и да го накара да влезе в сайта. От там насетне обаче платената реклама в Гугъл няма какво повече да свърши и тук идва моментът, в който трябва да имаме наистина добре изградена страница и тя да подтикне човекът да извърши последващото действие. А именно - покупка.

Изграждането на най-добрата landing страница е ключово и то има голям брой изисквания, които нашият екип знае как да изпълни, за да може “симбиозата” между рекламата и сайта да доведе до основната ни цел - конверсия.

платена реклама в google

Проследяването на резултати, постигнати чрез платена реклама в Гугъл

Ако в крайна сметка не проследяваме това, което потребителят прави, след като достъпи сайта, как ще знаем какво трябва да подобрим? Или къде се справяме добре? Ние от “Grow Easy” използваме целия набор от инструменти на Google, които помагат за проследяване действията на потребителя. Това включва Google Analytics 4, където се създават важните за нас конверсии и проследяваме с най-голяма точност действията на всеки потребител. Също така използваме и силата на Google Tag Manager, за да заложим нужните тагове, които да се активират при определено действие на потребителя и това да бъде коректно подадено към GA4, където след това да отчетем извършеното действие.

Цялата “мрежа” от инструменти на Гугъл в крайна сметка ни дава възможността в края на всеки месец да подадем качествен отчет към всеки наш бизнес партньор и да оправдаем изразходваните средства за платена реклама в Гугъл.

Защо да доверите рекламите си в Гугъл на “Grow Easy”?

Дигитална агенция “Grow Easy” стартира дейността си през 2016 година като агенция, предлагаща всичко необходимо за развитието на един бизнес в интернет. През 2020 година решихме да насочим силите си изцяло към платформата Google и всичко, което тя може да предложи на бизнеса за развитието му. Ниширахме и специализирахме в Google Marketing услугите и към днешна дата сме сигурни в това, което предлагаме на нашите бизнес партньори, за да можем заедно да растем лесно и да постигаме желаните резултати.