Повече от 1 милиард потребители активно използват Google maps всеки ден близо до нас! Ако притежаваме бизнес с физическа локация, то не трябва да пропускаме възможността да се възползвате от реклама в Google maps.
А ето как да използваме Google maps реклама в 5 основни стъпки:
Реклама в Google maps - Какво представлява?
За да разберем по-добре какво точно представлява рекламирането в Гугъл карти, то първо трябва да сме наясно с Local ads или реклами предзначени за местния бизнес. Local ads се визуализира в търсачката на Google, когато потребител търси услуга, продукт или име на бизнес, чието физическо местоположение се намира в определена географска област. Този тип реклама има за цел да свърже потребителите с местни фирми, като ги провокират да посетят физически обект.
Рекламите могат да се визуализират и в Google maps, като част от органичните резултати.
Използването на реклама в Google maps предоставя чудесна възможност за повишаване на разпознаваемостта на местно ниво, визуализирайки не само името на вашия бизнес, но и информация, като адрес, контакти, отзиви и тн.
Реклама в Google maps - Как работи?
Живеем в дигитална ера, която е доказала, че всеки втори потребител, който иска да закупи продукт или да използва дадена услуга, първо проверява в онлайн пространството. Обикновено се използва търсачката на Google, въвеждайки ключова дума потребителя намира това, което търси. Алгоритъма на Google работи, така че, ако определен резултат от търсене резонира с това, което предлагаме, то нашата реклама ще се визуализира и по този начин ще увеличим възможността потребителя да избере точно нас.
Предимството на рекламите в Google maps е, че може да предоставим допълнителна информация, да изтъкнем плюсовете, да предоставим контакти и да таргетираме специфична аудитория (таква, която има най-голям шанс да взаимодейства с бизнеса).
Как да рекламираме в Google maps?
Стъпка.1. Създаване на необходимите профили
За да можем да активираме реклама в Google maps, то първо трябва да създадем Google My Business и Google Ads профили, уверете се, че профилите са направени с един и същ имейл.
Стъпка.2 Определяне на целите
Определянето на целите е от съществено значение за успеха на кампанията. Важно е да знаем дали търсим по-висока разпознаваемост, увеличение на реализациите или целим повече посещения във физическия обект.
Стъпка.3 Целева аудитория
Изборът на целева аудитория е от фундаментално значение за представянето на рекламата. Изборът на правилна таргет локация и аудитория ще повиши резултатите от нашата кампания.
Стъпка.4 Рекламно послание
Рекламното послание трябва да бъде кратко, ясно и да резонира с аудиторията и това, което предлагате. Доказано е, че правилното използването на ясен призив за действие ще увеличи постигнатите резултати.
Стъпка.5 Определяне на бюджет
Планирането на бюджет е също толкова важно, колкото и горепосочените стъпки. Google Ads работи на база цена на клик (cost per click), затова е важно да определим с какъв бюджет разполагаме и да го съобразим спрямо целите на кампанията.
Рекламата в Google maps е отлична възможност за повишаване на видимостта, разпознаваемостта и постигнатите реализации за вашия бизнес, ако имате нужда от професионална подкрепа, не се колебайте да се свържете с нас.