Повечето бизнеси, които са създавали рекламна кампания за търсене в Google, най-вероятно вече знаят за адаптивните реклами в мрежата за търсене и колко могат да бъдат полезни те за всеки един бизнес. В днешно време те са един от най-ефективните начини да си възвърнете максимално разходите за реклами и да постигнете желаните резултати. Но какво представляват Responsive Search Ads, как работят те, какви са ползите и плюсовете им и кои са топ 3 съвета за постигане на максимални резултати с тях? Прочети в следващите редове от статията на на Дигитална агенция Grow Easy!
Какво представлява Responsive Search Ads
Responsive Search Ads са вид рекламен формат в Google Ads, който автоматично променя заглавията и описанията на рекламите, с цел съответствие с търсенето на даден потребител. Важно е да отбележим, че Google не създава съдържание, а избира най-подходящата комбинация от предоставените от нас рекламни текстове.
Как работят адаптивните реклами в мрежата за търсене
Всеки рекламодател може да предостави до 15 заглавия и 4 описания на продукт или услуга, с които да позволи на Google да открие най-правилната комбинация, спрямо контекста на всяка заявка за търсене. По този начин се гарантира на рекламодателя, че най-подходящата реклама ще достигне до най-правилната аудитория и ще се постигнат най-задоволяващите резултати.
Responsive Search Ads | Плюсове и ползи
Responsive search ads предлагат три основни предимства на своите потребители, които могат да подобрят ефективността на рекламните кампании:
Повишаване на релевантността
Един от основните плюсове на този тип реклама е, че увеличават релевантността на нашите рекламни кампании чрез автоматично напасване на съдържанието им, за да отговарят по-добре на специфичните запитвания за търсене на потребителите. Комбинациите от заглавия и описания, които Google създава и тества, увеличават вероятността потребителите да се ангажират с нашата реклама. Това е защото тя е съобразена с прякото намерение за търсене на потребителя. Благодарение на това е по-вероятно рекламите да намерят отклик в аудиторията, което води до повишена на релевантността и повече кликвания.
Ресурси и време
Чрез предоставянето на повече заглавия и описания, тези реклами ни дават възможност да се възползваме от хиляди възможни комбинации, достигащи до точните потребители, без да се губи излишно време или ресурси.
Адаптивност
Адаптивния характер на този тип реклами им позволява да привикнат към промените в поведението на аудиторията и новите тенденциите в търсенето. Тази полза е една от най-важните в днешния свят на бързо развиващи се пазари.
Топ 3 съвети за постигане на по-добри резултати от Responsive Search Ads
Едно от най-добрите решения, за бизнеса е възползването от адаптивните реклами в мрежата за търсене на Google. Те доказано увеличават броя на постигнатите реализации, което може да бъде много полезно за бизнеса. Лошо оптимизираните Responsive Search Ads обаче няма да увеличат вашите реализации и да доведат до желаните резултати, затова е най-добре първо да се запознаете с най-добрите практики. Продължете да четете статията, защото сме ви подготвили 3 съвета, които ще ви помогнат да извлечете максимална полза от рекламите ви и ще улеснят целия процес!
Използване на различни заглавия
Използването на различни заглавия е един от най-важните съвети, с който може да се съобразим. Често в тези реклами се използва само едно заглавие, но има и други случаи, в които Google ще съчетае две или три от заглавията, които сме му предоставили. Когато това се случи е важно получените комбинациите да имат смисъл.
Ако имаме малък брой заглавията или такива, които са твърде сходни, рекламите ни е много вероятно да се дублират. Това може доведе до голямо объркване в аудиторията и да доведе до неуспех на рекламата. За да избегнем този резултат трябва да направим всяко от заглавията ни различно, така че комбинациите, които се получават от тях да имат смисъл.
Релевантна целева страница
Целевата страница, която използваме за адаптивните реклами в мрежата за търсене също е изключително важна за успеха на нашата реклама.
За да бъде ефективна, тя трябва да бъде директно свързана с рекламното съдържание. Поради това ключовите думи, заглавията и описанията на рекламата трябва да бъдат много внимателно подбрани от рекламодателя. Това ще доведе до подобрено потребителско изживяване и постигане на по-добри резултати.
Използване на правилните ключови думи
Адаптивните реклами в мрежата за търсене на Google предоставят възможността да включим някои от целевите си ключови думи в заглавия ни. Това ще доведе до максимално увеличаване на релевантността на нашата реклама за търсещия, правейки шансовете ѝ да бъде кликната доста по-големи.
В никакъв случай обаче не трябва да се прекалява с тяхната употреба, защото това може да доведе до обратен ефект. Нашият съвет е да включвате ключови думи в между 20-30% от вашите заглавия. По този начин рекламата ще получи оптималния трафик и ще осъществим желаните резултати.
Прочетете още интересни статии от блог страницата на Дигитална агенция Grow Easy: 15 рядко използвани SEO техники Линк билдинг | Как да изградим качествени връзки Подобрение на рекламна кампания за Google Нови начини за търсене в Google