Всички мечтаем да доминираме в SEO оптимизация на сайтове. Вярно е твърдението, че да си на втора страница в резултатите от заявката, не води до никакъв трафик. Само 0.41% от всички потребители посещават тази страница. Какво да направиш в такъв случай? В днешната статия на Grow Easy ще ти представим няколко успешни техники за SEO оптимизация, които да ти помогнат да извървиш тази допълнителна миля и най-накрая да видиш резултатите в класирането, които винаги си чакал.

15 рядко използвани SEO техники

#1: Използвай кампаниите на Adwords, за да намериш ключови думи за SEO оптимизация на сайтове

Тъй като Keyword Planner не винаги предлага най-иновативните ключови думи, винаги е най-добре да погледнеш през оградата и да видите как хората от твоя бранш популяризират своите продукти и/или услуги. Ясно е, че макар да плащат за тях, ключовите думи са много подходящи за целите, така че всичко, което трябва да направиш, е да получиш нова гледна точка за това, което изглежда се представя най-добре в SERP.

Ако си спомняте семантичните асоциации и дискусията за използването на синоними по-рано, причината, поради която тези дълги ключови думи изглежда работят, въпреки че не са непременно много по същество, е, че хората често търсят решения.

Достатъчно е да определите концепцията, която стои зад заявката за търсене, за да я асоциираш с всичко семантично свързано с нея. А ако ти липсват идеи, кампаниите в AdWords винаги са на разположение, за да ти подадат ръка при SEO оптимизация на сайтове.

Всичко, което трябва да направиш сега, е да включиш тези новооткрити ключови думи в по-нататъшните си публикации в блога на твоя уебсайт. Излишно е да споменаваме, че този SEO съвет е само допълващ, така че вероятно е най-добре да не разчитате само на този метод за твоитв SEO начинания.

#2: Съдържание за SEO оптимизация на сайтове

Преди всяка друга дискусия, публикуването на дублирано съдържание носи малка или никаква стойност за читателите, поради което много често то се игнорира от търсачката.

Курирането на съдържание започва от едно огромно предизвикателство - да се напише богата информация, без да се опростяват прекалено фактите. Отдай дължимото на аудиторията си, като в същото време предлагаш систематизирана информация, която е наистина лесна за достъп и приложима.

Съществуват различни начини, по които можеш да курираш съдържание. Най-добрият начин е да издигнеш на по-високо ниво съдържанието, което в момента съществува в мрежата по конкретната тема. Можеш да намериш най-добрите източници с най-документирани примери и преди да напишеш за всички тях по организиран начин, може би провеждането на собствен анализ би било чудесна идея.

Това, което е най-важно при курирането на съдържание, е да се опиташ да трансформираш съдържанието, към което се обръщаш, за разлика от това просто да го имитираш.

#3: Вътрешни и външни линкове

Постоянните усилия да бъдеш запомнящи се във твоя бранш може да са ти осигурили качествени връзки от няколко надеждни източника. Въпреки това, въпреки че не е препоръчително да съсредоточаваш усилията си за SEO оптимизация върху търсачките, а върху това да бъдеш полезни за читателя, има уловка.

15 рядко използвани SEO техники

Колкото по-разнообразни са (за предпочитане дълбоките) връзки, сочещи към твоето съдържание, толкова повече търсачката ще е склонна да вярва, че полагаш усилия да поддържаш естествен профил на уебсайта си.

Огромният обем връзки не означава нищо в сравнение със стабилния профил на връзките, идващи от авторитетни източници и - когато е възможно - разнообразен профил. Въпреки че е напълно нормално по-голямата част от връзките да идват само от един тип уебстраница, също така се препоръчва това да не е единственият източник на твоите обратни връзки. Стратегията ти може да се фокусира върху получаването на връзки само от един източник, но изключителността е признак за неестествен профил. Примерът по-долу показва добре приложена естествена стратегия.

Разнообразяването на профила ти за връзки обаче показва адаптивност, особено ако следва конкретна стратегия и не е направено случайно.

#4: Създай сайт, удобен за мобилни устройства, за да повишиш SEO Оптимизация на Сайтове

Една и съща ключова дума или тема се представя по различен начин в интернет и на мобилни устройства. Фактът, че популярността на мобилните търсения драстично нараства, защото - нека си признаем - настолните компютри са по-малко динамични от смартфоните, откъдето идва и нарастващото предпочитание към последната категория.

Макар че на теория това означава само, че имаме адаптивни механизми, които ни помагат да се справим с наводняващото количество информация, с което се сблъскваме всеки ден, за SEO специалистите това означава и нещо друго. SEO оптимизация на сайтове за мобилни устройства е ключов фактор за класиране на мобилни устройства, особено след като 72% от собствениците на смартфони смятат, че е по-вероятно да посетят даден уебсайт отново, ако той е удобен за мобилни устройства.

краткото описание на видео

Потребителското изживяване става все по-важно, тъй като то е един от решаващите фактори за броя на трафика ти. И тъй като за търсачките е еднакво важно да осигурят задоволително изживяване, както и потребителите да имат такова, горната снимка на екрана е направена на теста за мобилна съвместимост на разработчиците на Google, още повече че това е един от факторите за класиране в алгоритъма на Google. Не забравяй този принцип при разговорите с твоя програмист и винаги изисквай работеща мобилна версия при SEO оптимизация на сайтове.

#5: Използване на инфографики за повишаване на видимостта | SEO Оптимизация на Сайтове

Краткостта често привлича аудиторията повече от всичко друго. Ето защо инфографиките, макар и визуално приятни, привличат хората чрез своята краткост, като осигуряват на уебсайта много по-голям процент на ангажираност в сравнение с обичайното съдържание.

Според инфографиката, публикувана от Neomam, 99% от сетивната информация се филтрира от мозъка ни поради пренапрежение, което означава, че само 1% от това, което ни се представя, всъщност получава подходящ шанс, докато 90% от информацията, с която влизаме в контакт, се обработва чрез визуални стимули.

И ако това, което си мислиш в момента, е, че може би не искаш да наемаш дизайнер на пълен работен ден, за да свърши тази работа, не е необходимо да сте експерт в Illustrator, за да намериш безплатни уебсайтове, които ти позволяват да създаваш свои собствени инфографики. Един от тези вдъхновяващи източници е Canva, който предоставя чудесни оформления по подразбиране за инфографики.

15 рядко използвани SEO техники

Друго чудесно място, към което можеш да се обърнеш, когато трябва да персонализирате инфографско оформление, за да го направиш подходящо за дизайна на сайта ви, е Easel.

Това не означава, че цялата ти информация трябва да се предава под формата на инфографики, но този съвет трябва да се вземе предвид предвид предвид по-голямата запомняемост на визуално предадената информация.

Имаме още много налични съвети, но тях ще разгледаме следващия път! Не забравяй да следваш утвърдените и работещи стратегии за SEO оптимизация на сайтове и скоро ще си на първа страница. Нямаме търпение да се видим там! За повече SEO и Google Ads съвети, посети нашия блог.