В тази статия на дигитална агенция "Grow Easy" ще може да се запознаете с най-новите тенденции в SEO оптимизацията и маркетинг съдържанието. Те ще оформят дигиталния пейзаж през 2023 г и ще помогнат за актуализирането на стратегиите и постигане на максимална ефективност.
Търсите нови начини да актуализирате стратегията си за маркетинг на съдържанието и SEO?
Откриването на това кои маркетингови канали да приоритизирате за максимална ефективност и възвръщаемост на инвестициите през тази година е странно предизвикателство?
Ако сте притиснати да увеличите производителността при намалени бюджети, ние сме се погрижили за вас.
На 19 април беше модериран уебинар с Пат Рейнхарт и Али Бутани от Conductor. Рейнхарт и Бутани разгледаха най-новите тенденции в SEO и маркетинга на съдържанието, които оформят дигиталния пейзаж през 2023 г.
Ето резюме на уебинара.
Маркетинг на съдържанието - SEO 1: Търсенето в затворена среда е във възход
Търсенето в затворени среди започва да отнема пазарен дял от Google.
40% от хората, особено по-младото поколение, започват търсенето си в Instagram и TikTok.
Ето защо Google създаде повече визуални изживявания при търсене и подобри мобилното изживяване.
Маркетинг на съдържанието - Тенденции в SEO 2: Актуализациите на Google излизат по-бързо
По отношение на SEO оптимизацията ще има по-голяма нестабилност в алгоритъма на Google.
Сега Google започва да пуска актуализации една върху друга и в по-бърза последователност.
С оглед на това, че затворени среди като TikTok и Instagram започват да навлизат в Google, очаквайте, че Google постоянно ще се променя повече от всякога.
Маркетинг на съдържанието - Тенденции в SEO 3: Колебания в маркетинговата стратегия
В маркетинга на съдържанието колебанията в маркетинговите бюджети и цели са едно от най-големите предизвикателства, пред които са изправени екипите по маркетинг и съдържание.
В края на 2022 г. Conductor проучи как са се представили SEO оптимизацията и маркетингът на съдържанието през годината и какво е мнението на маркетолозите за производството през 2023 г.
Ето какво се получи:
И така, как ще съчетаете намаляването на бюджета с увеличаването на целите и очакванията?
Анализирайте разходите и възвръщаемостта на инвестициите в различните канали, сътрудничете си с екипа и инвестирайте в органични канали, които носят висока възвръщаемост и отговарят на интересите на вашата аудитория.
Освен това, при наличието на много марки, които претоварват потребителите, могат ли по-малките местни фирми да се конкурират с големите национални марки за най-добрите резултати от търсенето и общите термини за търсене?
Как включването на SEO оптимизацията и маркетинга на съдържанието в цялостните маркетингови стратегии помага да се премести иглата
Повечето хора подценяват силата на SEO оптимизацията.
Но SEO оптимизацията е нещо повече от класиране в търсачките.
Ето как SEO оптимизацията и маркетингът на съдържанието работят заедно, за да помогнат за преместването на иглата:
Увеличаване на авторитета
Правилният начин да подходите към SEO оптимизацията е да се превърнете в авторитет във вашата ниша. Искате да влезете, да създадете име на марката си, да отговорите на въпрос и да решите проблем. След това привлечете експерти, които да ви подкрепят, така че авторитетът ви в това пространство да се повиши.
Съгласуване на екипите
Предоставяне на желаното съдържание
Като подхождате към стратегията си от гледна точка на данните, ще можете да излезете и с теми, които намират най-голям отзвук сред аудиторията ви. Обърнете внимание и на видеоклиповете, тъй като съдържанието не е само писмено. Ежедневно се пускат 3 млрд. карета, така че трябва да проучите как да синхронизирате съдържанието си с видео.
Изкуствен интелект и машинно обучение през 2023 г. за маркетинг на съдържанието
ИИ (АI) е чудесен инструмент за повишаване на производителността. Той е полезен и в SEO оптимизацията. Що се отнася до съдържанието, ще се наблюдава изместване на писателите на съдържание към редакторите на съдържание, които ще имат за задача да проверяват фактите, а производството ще се увеличи. ИИ също така ще наблегне на автентичната мисъл и глас. Авторитетните материали ще бъдат издигнати от блогове и публикации в социалните мрежи от лица с уникални перспективи и оригинални мнения.
Несъмнено ИИ (АI) е тук, за да остане, и ще продължи да ви помага при писателския блок, социалните публикации, мета описанията, заглавията на сесиите на събитията и много други задачи, които обикновено отнемат много време.