Основните приоритети на Google маркетинг агенция Grow Easy са изграждането на дългосрочни и устойчиви партньорства чрез персонален подход в разрешаването на онлайн предизвикателствата на бизнеса. А днес ще ти разкажем историята за едно от нашите успешни партньорства - съвместната ни работа с Gift Tube.
Ще те запознаем с всички предизвикателства, с които се сблъскахме, как успяхме да ги разрешим и какви резултати продължаваме да постигаме до ден днешен.
Ако в следващите редове откриваш проблеми, които срещаш всеки ден, то следващата ни успешна история ще е с твоя бизнес!
Кои са Gift Tube и защо решиха да ни гласуват доверие за Google Ads?
Gift Tube е българска платформа, предлагаща 1 000+ преживявания за всеки повод и възраст - от релаксиращи СПА преживявания до изпълнен с адреналин полет с жирокоптер.
Потенциалните клиенти на Git Tube са хора с разнообразни хобита и интереси, което води и до значителен брой конкуренти, предлагащи ваучери за преживяване. Тук идва въпросът как да ги изпреварят и първи да привлекат вниманието на купувачите?
При първата ни среща екипът на Gift Tube сподели, че има затруднения и въпроси относно платформата Google Ads. Стартирали са множество рекламни кампании, но резултатите винаги са далеч под очакванията спрямо инвестирания бюджет.
Опасенията им бяха, че не успяват да достигнат очакваната възвръщаемост от Google Ads, а средната цена на клик продължава да расте. Ако продължаваха по този начин, сайтът щеше да влезе в застой. Gift Tube нямаха възможност да разгърнат потенциала си, защото потребителите избираха конкурентните сайтове.
Приехме това предизвикателство мотивирани, че можем да допринесем за развитието на техния бизнес. Сега нека разгледаме как започна нашата съвместна работа.
Какви цели имаха Gift Tube, когато се срещнахме?
Цел №1: Достигане до нови клиенти и навлизане в нови ниши
Екипът на Gift Tube разбираше, че ако искат да предлагат своите уникални ваучери за преживяване на нови клиенти, трябва да използват Google Ads. Чрез този рекламен способ те ще достигнат повече потенциални потребители, позиционирайки се пред конкурентите си. Неоптимизираните Google Ads кампании, които провеждаха до този момент, не носеха желания резултат и това спираше техния растеж.
Огромен брой преживявания оставаха неизживени и това не се харесваше на екипа на Gift Tube, който е свикнал да създава магически моменти за възможно най-много хора.
С цел развитие и достигане до нови потребители, трябваше да се направят промени и Gift Tube бяха наясно с това.
Цел №2: Създаване и развитие на бранд имидж
Доказано е, че лесната разпознаваемост на един бранд води до повече продажби. Въпреки че имаха висока разпознаваемост и изграден имидж, статистиките на Gift Tube за честотата на кликване (CTR) и възвръщаемостта на рекламни разходи (ROAS) не бяха оптимални за толкова голям инвестиран бюджет.
Колко голям проблем е това за един бизнес?
Ако повечето хора само кликат на сайта и излизат след няколко секунди, без нищо да купят, това е голям проблем. Когато нямат доверие на сайта, потенциалните клиентите не са толкова склонни да пазаруват.
С все по-голям брой конкуренти, те губеха достъп до целевата аудитория и не постигаха прогреса, който очакваха.
Цел №3: Намирането на доверен Google маркетинг партньор
Екипът на Gift Tube осъзнавеше нарастващото значение на рекламите в Google и как те са бъдещо поле за развитие. За тази цел им бе необходим надежден Google маркетинг партньор, която да оптимизира техния Google Ads профил.
Знаеха, че имат уникално съдържание и услуги, но се нуждаеха от професионалисти да го структурират, за да се възползват максимално от него.
С ТОП оптимизирани реклами в Google Ads, знаеха, че потенциално ще увеличат трафика към сайта и ще превърнат посетителите в реални клиенти.
Какво трябваше да направим, преди да изградим Google Ads стратегия за Gift Tube?
В основата на всяка успешна стратегия е фундаменталното разбиране на детайлите на бизнеса и нишата, в която той се намира. Опитът ни е показал, че не можем да прилагаме един и същи подход за всеки клиент.
Gift Tube е платформа с 1 000+ преживявания, таргетиращи хора на различна възраст и с различни интереси. Как да изградим стратегия за сайт, който предлага уроци по музика наравно с тези по рафтинг?
Стъпка 1: Запознаване с платформата и предлаганите преживявания. С цел конкретизация на една или повече целеви аудитории, екипът на Grow Easy се запозна с всички видове ваучери и услуги, които предлагат Gift Tube.
Стъпка 2: Като следваща стъпка трябваше да се запознаем с целевата аудитория и техните желания, нужди и цели. Като отправна точка изградихме профил на потенциалния купувач за създаване на таргетирано съдържание.
Стъпка 3: Веднъж запознати отблизо с аудиторията, започнахме проучване на конкурентите. Анализирахме техните силни и слаби страни и как да се възползваме от тях. Започнахме да създаваме стратегия, която ще привлече всички погледи на клиентите към Gift Tube.
Стъпка 4: На база предходни рекламни кампании в Google Ads платформата идентифицирахме редица проблеми, сред които неоптимизирани и неефективни кампании, неправилни отчети и други грешни данни. Тези казуси трябваше да бъдат решени, за да могат новите кампании да дадат желания резултат.
След като вече имахме основата беше ред за имплементирането на нашата стратегия.