Искате ли да научите най-новите функции в Performance Max? В тази статия ние от “Grow Easy” ще се опитаме да ви дадем именно тази информация! Performance Max има за цел да ви помогне в няколко ключови области. Това включва нови начини за оптимизиране на ефективността от рекламните места в Търсене. Както и за създаване на видео активи, провеждане на експерименти за измерване на увеличаването на реализациите и получаване на по-задълбочено отчитане.

Рекламодателите, които използват кампанията Максимална Ефективност, постигат средно над 18% повече реализации. И то при подобна цена на действие. Това увеличение от пет процентни пункта само за 14 месеца се дължи на продължаващия напредък в основната AI технология за офериране. А също и на рекламни послания и съвпадение на заявки за търсене, както и на новите формати като YouTube Shorts. Днес ви представяме нови начини за оптимизиране и доказване на нарастващата стойност на вашите кампании за Максимална Ефективност: 

  • подобрете ефективността на рекламните места в Search секцията;
  • увеличете възвръщаемостта на инвестициите с по-въздействащо видео;
  • измервайте повишаването на реализациите и получете още по-задълбочени анализи.

Search и Performance Max - Перфектната комбинация от реклами

Как кампаниятаPerformance Max ще ни помогне да подобрим резултатите си в Google Ads

Към този момент кампаниите Search и Performance Max ви помагат да увеличите максимално реализациите в целия “пазар” на Google. Заредете своите кампании в мрежата за търсене, като комбинирате ключови думи с широко съвпадение с интелигентно офериране. Performance Max разширява това, за да ви помогне да стимулирате допълнителни реализации във всички рекламни канали на Google — включително Search. Използвайки подобрена AI технология без ключови думи, той анализира съдържанието на вашата целева страница, активите и продуктовата емисия (ако имате такава), за да намери нови конвертиращи заявки и да генерира подходящи текстови реклами, които отговарят на намерението на потребителя. Това са допълнителни възможности за търсене — в допълнение към Search, рекламите ви се показват още и в YouTube, Display, Discover, Gmail и Maps.

Изключванията на различни брандове и марки на ниво кампания скоро ще бъдат представени за допълнителен контрол. По този начин вашите кампании за Максимална Ефективност няма да служат за маркови заявки, които искате да избегнете в рекламните места в Search. Прилагането на тези изключения също ще помогне за блокиране на трафика от грешно изписване на бранд и търсения на марки на чужд език. Ще можете да изключите термините на собствения си бранд и да изберете от списък с други марки, които да изключите. Ако в списъка липсват марки, ще видите опция в Google Ads за заявка за добавяне.

Как кампанията Performance Max ще ни помогне да подобрим резултатите си в Google Ads

През следващите месеци

Google ще внедри и емисии на страници в Performance Max. Така те ще помогнат за допълнително прецизиране на резултатите от рекламните места в Search. Тази функция ще даде възможността да изпратите трафик към определен набор от URL адреси на целеви страници на вашия уебсайт. Ще може също да използвате етикети, за да групирате URL адреси по тема, за да ги направите по-лесни за използване в конкретна кампания или група активи.

Когато комбинирате емисии на страници с включено разширяване на крайния URL адрес, AI технологията без ключови думи използва тази колекция от URL адреси, за да разбере по-добре кои целеви страници са най-важни за вашия бизнес. Това ви дава друг начин да информирате и насочвате AI в рамките на функцията за разширяване на крайния URL адрес. Това от своя страна ще подпомогне за ценни реализации от нови заявки, които не сте очаквали или които не са уловени от вашите кампании в мрежата за търсене.

По-лесно създаване на видео в Performance Max

Как кампанията Performance Max ще ни помогне да подобрим резултатите си в Google Ads

Performance Max се показва не само в Search, но и във всеки канал в рекламния инвентар на Google. Точно това е ключът, който ще ви помогне да получите още повече допълнителни реализации. В резултат на това всички видове висококачествени творчески активи са ключова съставка за успеха на Performance Max. Включително и видеото. От Google са помислили за улеснение  при предоставянето на висококачествени видеореклами. То става с помощта на инструментите за създаване на видеоклипове. Те вече са интегрирани директно в работните потоци. По този начин ще си помогнете за настройка и редактиране на кампании за Максимална Ефективност (досега достъпни само в библиотеката с активи). Ако винаги сте искали да създадете видео реклама, но не сте имали ресурси или време да го направите, сега е вашият шанс!

Провеждайте експерименти, за да докажете стойността на кампаниите Performance Max

Ако все още не сте изпробвали Performance Max или искате да сравните ефективността му с други кампании, експериментите започнаха да се разпространяват, за да ви помогнат да проведете A/B тестове. Можете да настроите два типа експерименти:

  1. Експеримент за повишаване на ефективността:

 

Вижте как добавянето на нова кампания за Максимална Ефективност към текущия ви микс от кампании стимулира допълнителни реализации или стойност на реализациите.

Как кампанията Performance Max ще ни помогне да подобрим резултатите си в Google Ads

     

  1. Кампания за максимална ефективност срещу стандартна кампания за пазаруване:

Тествайте директно съществуваща стандартна кампания за пазаруване срещу кампания за Максимална Ефективност, насочена към същите продукти. Вижте как вашите резултати могат да се подобрят и дали трябва да замените стандартната кампания за пазаруване.

Намерете възможности за подобряване на вашите групи активи и разпределение на бюджета

Как кампанията Performance Max ще ни помогне да подобрим резултатите си в Google Ads