В следващите редове ние, от Google маркетинг агенция Grow Easy, ще ти споделим съвместната ни история с партньор, с когото и до днес продължаваме да покоряваме първите позиции на стотици ключови думи от нишата.
Приехме новото предизвикателство с отворени ръце и до днес сме изключително горди с това, което постигаме за МКАФинанс. И неслучайно избрахме да споделим нашия съвместен път - отначало докрай.
А резултатите, които ще видиш, постигаме не само в конкретната пазарна ниша - те са консистентни и релевантни за всички бизнеси, от които следващият може да е твоят!
Кои са МКАФинанс и защо решиха да ни гласуват доверие?
Всичко започна в началото на 2023 година. В този период провеждахме регулярното си проучване на бизнес ниши и попаднахме на уебсайта на МКАФинанс - счетоводна кантора, предлагаща цялостни решения за бизнеса.
След първоначален разговор по телефон, Мирослав Ангелов, собственик на компанията, категорично заяви, че гарантираме недостижими цели за позиционирането на бизнеса му в търсачката на Google. Сподели ни, че неведнъж е получавал тези празни обещания и че има предишен, горчив опит с агенция, от която е чувал „същите гръмки гаранции за успех".
Амбициран да докаже правотата си, г-н Ангелов се съгласи на опознавателна среща с екипа. И точно тук поставяме началото на нашата съвместна работа…
Какви цели имаха МКАФинанс, когато се срещнахме?
Цел №1: Да увеличат запитванията, обажданията и новите партньорства
Екипът на МКАФинанс осъзнаваше, че за да поддържа своя успех и да се разширява, се нуждае от SEO и Google Ads стратегия за нови запитвания и обаждания.
Какво би се случило, ако не успееха да постигнат това?
За МКАФинанс беше ясно: ако не се увеличи броят на запитванията и договорите с нови партньори, бизнесът можеше да изпадне в застой. Дългогодишните клиенти, макар и стабилни, не могат да гарантират постоянното разрастване, което е необходимо за да останат конкурентни в бързо развиващата се бизнес среда. А това означава потенциална загуба на възможности и приходи.
За МКАФинанс това не беше само цел, а необходимост.
Цел №2: Да бъдат видими и онлайн
Всеки бизнес има своето „лице“. За МКАФинанс тяхното онлайн лице е уебсайтът им. Но в началото на 2023 година те осъзнаваха, че това лице остава скрито за голям процент от техните потенциални клиенти и партньори.
Колко голям проблем беше това за бизнеса?
Без добре позициониран уебсайт, МКАФинанс рискуваха да останат „невидими“ за голяма част от своите потенциални клиенти. А в света на счетоводните услуги, където конкуренцията нараства ежедневно, оптимизираният уебсайтът е шансът бизнесът да се отличи, да разкаже своята история и да демонстрира професионализма си на по-голямата дигитална сцена.
Цел №3: Да открият доверен Google партньор
Дигиталният свят се развива с толкова бързи темпове, че МКАФинанс осъзнаваха, че са им нужни експерти, с чиято помощ да „преборят“ конкуренцията.
Търсеха професионалисти, които можеха да изградят ефективни SEO & Google Ads стратегии, с които да се отличат пред останалите бизнеси. Не поредната агенция, която им обещава резултати, а експерти, които да идентифицират проблемите, да предложат решения и да ги изкачи на челните позиции в търсачката на Google.
И така да успеят да привлекат най-голям процент от целевата аудитория.
Какво трябваше да направим, преди да изградим SEO и Google Ads стратегия за МКАФинанс?
Ключът към успеха започва с дълбокото разбиране на бизнеса и нишата. Мирослав Ангелов и неговият екип бяха създали счетоводната кантора с години упорита работа, но за да им помогнем да достигнат нови висоти, трябваше първо да влезем в ядрото на техния бизнес. За целта следвахме 4-стъпков подход, който прилагаме в работата си с всеки бизнес:
Стъпка 1: Запознахме се в детайл с предлаганите от МКАФинанс услуги – от данъчните и счетоводните консултации, до цялостната подкрепа за стартиране и управление на бизнеса.
Стъпка 2: След като знаехме каква е експертизата на МКАФинанс, беше време да проучим внимателно техните конкуренти. Наблюдавахме техните подходи и стратегии, за да можем да сравним къде се намира МКАФинанс в тази конкурентна среда и как можем да ги позиционираме така, че да се отличат.
Стъпка 3: Изградихме ясна „картина” за ситуацията на пазара и насочихме услията си към идентифициране на ключовите предимства на МКАФинанс. Освен тяхната дългогодишна експертиза в сферата на счетоводните услуги, те влагат и човешко отношение към всеки клиент. За нас беше важно тези качества да излязат на преден план, да бъдат видими за всеки, който търси доверен партньор.
Стъпка 4: Време беше да се „запознаем“ с потенциалните клиенти. Кои бяха те? Какви бяха техните нужди и болки? Опознахме профила на идеалния клиент и партньор и знаехме, че беше изключително важно да се научим да говорим на техния език.
Този детайлен анализ беше нашия фундамент, върху който стъпихме, за да изградим нашата SEO И Google Ads стратегия.
Каква SEO И Google Ads стратегия предложихме на МКАФинанс, за да постигнат желаните си цели?
След като извършихме детайлния анализ, продължихме с подробен SEO одит.
В началото МКАФинанс разполагаха с уебсайт, които предаваше релевантна, точна и ясна информация за бизнеса и това какво предлага той. Но, за съжаление, за да се позиционираш на първите позиции в търсачката на Google, това далеч не е достатъчно.
Подробният одит ни помогна да идентифицираме няколко звена с необходимост от подобрение. Но какво точно трябваше да бъде променено?